.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گوشت گرم گوساله داخلی ارزان شد
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از امروز گوشت گوساله داخلی از قرار هر کیلوگرم ۲۰۸ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب عرضه می‌شود.
گوشت گرم گوساله داخلی ارزان شد

به گزارش شمال نیوز، آقای مسعود امراللهی مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی افزود: از امروز شنبه و پیرو دستور وزیر جهادکشاورزی، سازمان امور پشتیبانی امور دام کشور برای تعادل بخشی به بازار گوشت، اقدام به توزیع گوشت گرم گوساله داخلی در سطح میادین میوه و تره بار تهران و صنوف منتخب کرد.

 

او گفت: قیمت گوشت گوساله از ۲۲۰ هزار تومان قبلی به ۲۰۸ هزار تومان کاهش یافته است.

 

امراللهی گفت: گوشت گرم گوسفند داخلی و وارداتی هم با قیمت هر کیلوگرم حدود ۲۸۰ هزار تومان از فردا در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.

 

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه فعلا این گوشت‌ها در استان‌های تهران و البرز توزیع می‌شود، افزود: توزیع گوشت در سایر استان‌ها هم تا آخر هفته انجام می‌شود.

 

آقای امراللهی درباره قیمت پیاز هم گفت: با ورود پیاز وارداتی قیمت این محصول از ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم کاهش یافته و از فردا یکشنبه در همه میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.